شهید سیدمهدی پورصادق

شهید سیدمهدی پورصادق نام پدر : سیدصادق نام مادر:رقیه پورصادق تاریخ تولد :1324/01/16 تاریخ شهادت : 1365/02/03 محل شهادت : فاو گلزار:شهدای معتمدی

ادامه مطلب

دوست شهید: یادم می آید ما در مدرسه با هم معلم بودیم. در دفتر نشسته بودیم  دانش آموزی به دفتر آمد تا پیرامون یک ورقه ای  با هم صحبت کنیم. دانش آموز یک مقدار تندی کرد و شهید بسیار ناراحت شد، بلند شد و با خشونت با دانش آموز رفتار کرد که چرا با معلمت اینطوری صحبت کردی. شهید هم در رفاقت بسیار خوب بودند هم مبادی آداب.
شهید سید مهدی پورصادق:
به شما برادرانم توصیه می کنم گوش به فرمان ولایت فقیه باشید. از کمک و مددرسانی به مردم دریغ نفرمائید. حقوق مردم را رعایت کنید. نماز جمعه و جماعات را هرچه باشکوه تر برگزار کنید و در انجام واجبات و ترک محرمات بکوشید. توصیه من به خواهرانم این است که حجاب خود را رعایت کنند که برتر از خون شهید است.

خاطره ای از معلم شهیدپورصادق
« سعی کن چون کبورتری آزاد باشی»
شهید هنگامیکه در جلسات خانوادگی جوانان دانش آموز شرکت می کرد، پس از پایان بحث های اعتقادی با دانش آموزان، به بعضی از دانش آموزان که بسیار علاقمند بود می گفت: « سعی کن چون کبوتری آزاد باشی، نه به هیچ حزبی  و گروهی وابسته باشی و نه وامدار هیچ کدامشان، بلکه فقط تابع رهبری نظام اسلامی باشی و حتی در یکی از جلسات با تاکید بر همین جمله افزود « من بخاطر اینکه به هیچ حزب و گروهی وابسته نبودم به من تهمت انجمن حجتیه زدند، اما ، این تهمت  نگرفت.»
( نقل خاطره از فرهنگی محترم ابوالحسن صادقپور دانش آموز وقت شهید )

در جبهه و پشت جبهه از القاب بیزار بود و همه جا تاکید داشت که : « مرا سید صدا کنید . » وما نیز همیشه او را در خط مقدم سید صدا می کردیم. ( نقل خاطره از پیشکسوت فرهنگی برادر رزمنده و جانباز ابوالفضل فلاحیان همکار و همسنگر شهید )

معلم شهید سید مهدی  پورصادق:
امروز واقعا اسلام غریب است هرکه پشت به این انقلاب کند به عذاب الهی دچار می شود...
از دوییت ها و جنجال های سیاسی که سبب ضعف اسلام است جدا خودداری نمایید. زیرا که دشمن به ریش ما می خندند.

 

ویدئوها

صداها

کاربران آنلاین4
بازدیدکنندگان امروز 382
بازدیدکنندگان دیروز 700
کل بازدید ها 748467